Jak można złożyć zamówienie w Sklepie Internetowym CzerwonaKoronka.pl?
Za pomoca Sklepu Internetowego CzerwonaKoronka.pl działającego na stronie www.RedLaceAgnesss.pl oraz www.CzerwonaKoronka.pl - dodając towar do koszyka i wypelniając formularz zamówienia. Jeśli pojawią się jakiekolwiek problemy ze złożeniem zamówienia, wówczas prosimy o kontakt pod adresem e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Wszystkie informacje są dla nas bardzo cenne, możemy w ten sposób optymalizować proces zamawiania oraz dopasować ergonomię sklepu do potrzeb użytkowników.
Otrzymuję komunikat, że dane teleadresowe są niekompletne - o co chodzi?
Należy wypełnić wszystkie pola oznaczone gwiazdką. Oprogramowanie Sklepu Internetowego sprawdza poprawność wpisanego adresu email. Jeżeli nadal występują problemy wówczas w opcjach przeglądarki należy włączyc akceptowanie cookies (ciasteczka). Coockies to małe porcje informacji przechowywane na Twoim komputerze. Sklep Internetowy wykorzystuje je do przechowywania Twoich danych teleadresowych. Za pośrednictwem cookies nie są odczytywane z dysku żadne informacje poza zapisanymi przez Sklep Internetowy. Technologia ta jest bezpieczna, opiera sie na niej ponad 95% systemow internetowych.
Jakie są koszty przesyłki?
Koszty wysyłki uzależnione są od wybory formy wysyłki, a jej koszt to:
PRZESYŁKI KRAJOWE:
Płatność z góry:
Przesyłka pocztowa ekonomiczna - 6,00 zł
Przesyłka pocztowa priorytetowa - 10,00 zł
Odbiór w punkcie (Paczkomaty) - 11,00 zł
Przesyłka kurierska - 15,00 zł
Płatność przy odbiorze:
Przesyłka pocztowa pobraniowa priorytetowa - 16,00 zł
Odbiór w punkcie za pobraniem (Paczkomaty) - 14,00 zł
Przesyłka kurierska pobraniowa - 20,00 zł
PRZESYŁKI ZAGRANICZNE DO KRAJÓW UE:
Płatność z góry:
Przesyłka pocztowa priorytetowa - 35,00 zł
PRZESYŁKI ZAGRANICZNE DO KRAJÓW POZA UE:
Płatność z góry:
Przesyłka pocztowa ekonomiczna - indywidualnie
Przesyłka pocztowa priorytetowa - indywidualnie
Przesyłki pocztowe: Poczta Polska S.A.
Odbiór w punkcie (Paczkomaty): INPOST
Przesyłki kurierskie: UPS
Wszystkie wysyłki pocztowe to listy polecone, a ich koszt jest niezależny od ilości zakupionych przedmiotów, ich wagi i gabarytów.
Uwaga: Wysyłka GRATIS przy zakupach powyżej kwoty: 300 zł - przesyłka pocztowa priorytetowa, 500 zł - przesyłka kurierska.
Czy można odebrac towar osobiście?
Generalnie sprzedaż w naszym Sklepie Internetowym CzerwonaKoronka.pl działającym na stronie www.RedLaceAgnesss.pl oraz www.CzerwonaKoronka.pl odbywa sie wysyłkowo, natomiast z uwagi na to, iż zadowolenie naszego Klienta jest dla nas najważniejsze, przewidujemy odbiór osobisty w siedzibie naszego przedsiębiorstwa po uprzednim telefonicznym umówieniu terminu.
Co robić jeśli zakupiony towar nie będzie na mnie pasował?
Przed dokonaniem zakupu prosimy zapoznać się z rzeczywistymi wymiarami towaru, które zamieszczone są w każdym opisie. Jeśli mimo tego po otrzymaniu przesyłki okaże się, że towar nie pasuje, istnieje możliwość jego zwrotu lub wymiany. W przypadku piewszej wymiany, koszty ponownej wysyłki pokrywamy my, natomisat koszty kolejnej wymiany ponosi Kupujący.
Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
Tak, Kupujący ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni od dnia otrzymania towaru, zgodnie z art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22, poz. 271). Koszty zwrotnej przesyłki pokrywa Kupujący. Zwracany towar nie może nosić śladów używania, a do przesyłki należy dołączyć otrzymany paragon fiskalny oraz dane do przelewu. Uwaga: Nie odbieramy zwrotów za pobraniem.
Chciałbym zrobić komuś prezent...
Jest to oczywiscie możliwe. W takiej sytuacji prosimy o dokonanie zakupu i zapłaty oraz wypełnienie pola notatek informacją, by nie załączać paragonu fiskalnego oraz o wybranie opcji wysyłki na inny adres. Istnieje również możliwość zapakowania prezentu w ozdobny papier i załączenia wypisanego karneciku okolicznościowego. W tym celu prosimy o kontakt mailowy pod adresem e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. celem uzgodnienia szczegółów.
Ile czasu trzeba czekać na przesyłkę od momentu zakupu?
Zakupiony towar wysyłamy od poniedziałku do piątku niezwłocznie po zaksięgowaniu zapłaty na naszym koncie bankowym (maksymalnie do 24 godzin). Od momentu wysłania czas dostawy przesyłki uzależniony jest od wybranej formy wysyłki. Z doświadczenia wiemy, że Poczta Polska S.A. dostarcza listy polecone priorytetowe w ciągu 1-3 dni roboczych, listy polecone ekonomiczne w ciągu 3-5 dni roboczych, a kurier UPS na drugi dzień roboczy po wysłaniu. Przesyłki w paczkomatach INPOST dostarczane są w przeciągu 1 - 2 dni roboczych.
Czy za zakupy w Sklepie Internetowym CzerwonaKoronka.pl mogę zapłacić kartą kredytową?
Tak. Korzystamy z serwisu płatności Przelewy24, który obsługuje między innymi karty płatnicze: VISA, MasterCard, Diners Club, JCB, PolCard, American Express. Obsługiwane są zarówno karty wystawione przez polskie jak i zagraniczne banki.
Czy za zakupy w Sklepie Internetowym CzerwonaKoronka.pl mogę dokonać płatnośći on-line?
Tak. Korzystamy z serwisu płatności Przelewy24, który współpracuje między innymi z bankami: Inteligo, mBank, BZ WBK, BPH, ING, KredytBank, InvestBank, Lukas Bank, Pekao, BGŻ, Millenium, PKO BP, MultiBank, BOŚ, Citi Handlowy, Nordea, Deutsche Bank, Fortis, Euro Bank, Raiffeisen, SGB, Alior, Bank Pocztowy, GetIn, Volkswagen Bank, Polbank, FM Bank, MeritumBank, Bank HSBC.
Mieszkam za granicą. Czy i jak mogę zamówić towar oraz jakie są koszty dostawy?
Oczywiście istnieje możliwość dokonania zakupu i zapłaty z zagranicy z wysyłką na dowolny adres w kraju i za granicą. Procedura jest identyczna jak w przypadku zakupów krajowych, z jedną różnicą - nie wysyłamy za granicę za pobraniem. Koszty dostawy do krajów UE przedstawione są w dziale "Płatności i wysyłka", natomiast koszty dostawy do pozostałych krajów uzgadniane są indywidualnie.
Czy można otrzymać fakturę VAT na zakupiony towar?
Do zakupionego towaru zawsze dołączony jest paragon fiskalny, natomiast na życzenie Kupującego wystawiamy fakturę VAT. Informację o chęci otrzymania faktury VAT prosimy zamieścić w formularzu "uwagi, sugestie, pytania" podczas dokonywania zakupów.
Zamawiam kilka towarów. Czy na pewno dostanę wszystkie w jednej przesyłce?
W naszym Sklepie Internetowym istnieje możliwość zakupu wyłącznie tego towaru, który jest na stanie, stąd jeśli udało się Panu/Pani dodać towar do koszyka, to znaczy, że jest on dostępny "od ręki". Z powyższego wynika, że wszystkie zakupione towary na pewno zostaną wysłane w jednej przesyłce.
Jakie są rabaty przy większych zakupach?
Zakupy powyżej 200,00 zł premiowane są upominkiem i kuponem rabatowym w wysokości do 10% na kolejne zakupy w naszym Sklepie Interentowym.
Zakupy powyżej 300,00 zł premiowane są upominkiem, kuponem rabatowym w wysokości do 10% na kolejne zakupy w naszym Sklepie Interentowym oraz darmową wysyłką pocztową (priorytetową).
Zakupy powyżej 500,00 zł premiowane są upominkiem, kuponem rabatowym w wysokości do 10% na kolejne zakupy w naszym Sklepie Interentowym oraz darmową wysyłką kurierską.
Przy zakupach powyżej 600,00 zł warunki można negocjować indywidualnie.
Czy ceny podane w Sklepie Internetowym CzerwonaKoronka.pl zawierają podatek VAT?
Ceny wszystkich towarów znajdujących się w naszej ofercie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i wyrażone są w złotych polskich.
Czy aby dokonać zakupu w Sklepie Internetowym CzerwonaKoronka.pl muszę się w nim zarejestrować (założyć konto)?
Tak, posiadanie konta jest konieczne, jednakże rejestracja jest bardzo łatwa. Kupujący nie musi wymyślać loginu i hasła, robi to za Niego automat. Posiadanie konta w naszym Sklepie Internetowym to ułatwienie przy kolejnych zakupach, ponieważ nie ma konieczności każdorazowego podawania danych do wysyłki oraz pozwoli na korzystanie z upustów dla stałych Klientów.